.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان از مواضع اخیر استاندار
حمایت مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان از مواضع اخیر استاندار

شمال نیوز: مجمع جوانان اصلاح طلب استان گلستان، با صدور بیانیه ای از مواضع و رویکرد اخیر استاندار گلستان حمایت کرده و پیشنهاد داد تیم مدیریتی استان نسبت به تقویت و تصریح مواضع تغییرجویانه و اصلاح طلبانه خود بیش از گذشته اهتمام ورزد.

بنا به گزارش روابط عمومی وفاق (مجمع جوانان اصلاح طلب استان گلستان)، این تشکل طی بیانیه ای به مواضع اخیر استاندار گلستان در برنامه سالگشت انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرده و ضمن حمایت از این مواضع پیشنهاد کرد تا دکتر صادقلو نسبت به تداوم و تقویت مواضع اصلاح طلبانه و تغییرجویانه در سطوح استانی اقدام کند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

***

بنام حضرت حق

بی شک خردادماه سال ۹۲، با نقش آفرینی مجدد اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به عنوان روزی حماسی در تاریخ این کشور و تقویم خرداد ایران ثبت شده است.

دولت تدبیر و امید بدون هیچ تردیدی خاستگاهی اصلاح طلب و هویتی تغییرجویانه دارد. حمایت و راهبری های داهیانه ی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی و اقدام هوشمندانه دکتر محمدرضا عارف در روزهای انتخابات با مرکزیت فعالان مدنی اصلاح طلب، توانست باردیگر مقبولیت و مشروعیت شعارها و اهداف اصلاحات در بین مردم را ثابت کند.

بر همین اساس، عموم مردم و فعالان سیاسی در دوران حاکمیت دولت «تدبیر و امید» در سال گذشته انتظار داشته و دارند که تیم اجرایی و سیاسی دولت جناب آقای روحانی خاستگاه و هویت اصلاح طلب حامیان اصلی خود را فراموش نکرده و پیام انتخابات ۲۴ خرداد مردم که «فریاد تغییر» بود را در سطوح مختلف و حوزه های گوناگون مدیریتی سرلوحه خود قرار دهند.

در همین راستا، مجمع جوانان اصلاح طلب استان گلستان (وفاق)، ضمن تقدیر از دکتر صادقلو استاندار گلستان، اقدام ایشان در موضع گیری هوشمندانه در برنامه سالگشت ۲۴ خرداد در گرگان که متضمن اشاره به خاستگاه اصلاح طلبانه دولت بود را مثبت ارزیابی کرده و از انتقادات منطقی ایشان به جریان های افراطی و ایستادگی در برابر جریان های بی ریشه و تخریب گر که این روزها «دلواپس» تغییر و بهبود اوضاع هستند حمایت نموده و آن ها را در راستای پیام مردمی ۲۴ خرداد می داند. جوانان اصلاح طلب گلستان همواره «حمایت آگاهانه و مسوولانه» خود از تیم اجرایی دولت تدبیر و امید در استان گلستان را تا زمانی که دولت همچون ماههای گذشته نسبت به تعهدات، هویت و شعارهای خود در برابر مردم وفادار باشد را ادامه خواهد داد. همچنین این گروه و جوانان اصلاح طلب همچون گذشته در کنار این دولت با انتقادات خود در بهبود وضع موجود یاریگر مسوولان و سیاستگذاران خواهد بود.

امید است با حمایت مردم و فعالان سیاسی و اصلاح طلبان، دولت روحانی در کشور و تیم اجرایی دکتر صادقلو در گلستان در زمینه اعمال و تحقق سیاستهای اصلاح طلبانه و مدبرانه دولت بیش از پیش موفق باشند.

مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان(وفاق)

۲۸ خرداد۹۲


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عادل 30 خرداد 1393
لوها حمایت میخواهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.